tisdag 8 maj 2007

Inköp av godis en tisdag


Lite av dagens inköp av godis till gratisgodis :)

18 kommentarer:

Unknown sa...

Mycket godis!!!
Kan jag få lite???
Snällaaa!

Anonym sa...

Ohh, som 2:a kommentator till billden förtjänar jag: EN FULLASTAD BIL MED GODIS! :'D

Unknown sa...

Hur har ni egentligen råd med att köpa in så mycket godis??? Hur mycket köper ni varje vecka?

chorr sa...

нттρ://ωωω.ѕωєєт¢σℓℓє¢т.ѕє/؟яєƒєяєя=¢σмgσяαη för gratisgodis

Erikkoii sa...

Vrf Coke ZERO? :S

evelina sa...

kan jag inte få lite mmmmmmmmmmmmmmmm please

Anonym sa...

ojoj, massa godis och en platta vadå för nått thompa_16?

Micke sa...

Sidans skapare lever ju på reklamintäkterna här, så det handlar inte om att bara ge bort godis..

Det handlar om att tjäna pengar och ha godis som morot, dom små påsarna som kommer hem vid ett utskick är inte värt många kronor, för en tjuga går det att köpa en betydligt större påse på vilken affär som helst, och då slipper man dessutom all reklam samlandet innebär!

Fast upplägget är charmigt och kul,
det blir hursomhelst väldans mycket besvär för väldans lite ersättning till samlarna!

Micke.

Hannah sa...

Kan man få en drick oxå? Eller varför är den med på bilden?

Unknown sa...

Kan man få Coca Cola också?? ;)

gottegris sa...

hur har ni råd med allt detta?

guttar sa...

varje gång vi går inn på en sida, genom länkarna på gratis godis så får gratisgodis.se en liten summa pengar då alla gånger räknas, men om man då bara går inn på länken då och då, det vill säga om alla gick in där 3gånger var skulle dem få inn mer pengar till att köpa godis till oss, och starta fler kampanjer eller bara ge oss godis som dem ibland gör

guttar sa...

det funkar det är jag som fixar allt gratis godis =P

Unknown sa...

kan man fixa coca cola oxå? :)

tilda

Elin sa...

asså hur gör ni!!???!!
vore tacksam för svar!
<3 tokio hotel!

daniel w sa...

Man brukar inte få coca cola av gratisgodis så varför var dom med i bilden?
ps.bli medlemmar på http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=25180

Anonym sa...

jag har bara 5 godisar jag blev medlem i dag snälla kan jag få ett lass godis typ bara 11 snäll
plzzzzzzzz <3<3<3 jag kan säga till alla mina kompisar att de ska bli medlemar på www.gratisgodis.se plzzzzzzzzz

Unknown sa...

how the schnaas , har ni råd mina afrikanska vänner?
bara undra, det är ju fan TRÄD? :S