onsdag 16 maj 2007

Veckans inköp


Har nyligen kommit hem från veckans inköp av godis. Varje vecka åker vi och köper in nytt godis så att vi alltid har godis i lager. Det blir en hel del godis som ni ser på bilderna vi tagit. Det positiva med detta är att ni alltid får nytt och fräsht godis hemskickat!



Godiset köper vi in via en grossist i Uppsala. Då vi jobbar i närheten av Uppsala så är detta helt perfekt!

Som många säkert redan märkt så har vi under de senaste veckorna utökat och bytt ut vårat godissortiment en aning. Nu finns det många nya goda sorter att samla. Vi hoppas att ni är nöjda med våra förändringar.

Jag håller på att skriva ihop en liten text om hur vi arbetar med sidan, vad vi gör på dagarna, hur vi skickar godis osv osv. Så håll utkik, så fort jag är klar lägger jag upp det här i bloggen!

Ha en trevlig kväll!

12 kommentarer:

Anonym sa...

Najs med godis :D
kan ni göra lite fler gratis kampanjer ?

evelina sa...

jag som 2:a kan väl få litee godis gratis snälla och gör lite fler gratis kampanjer

Hans sa...

oooh en ny blogg!

http://gratisgodis.blogspot.com/

Hans sa...

oj råkade skriva fel

http://gratislotter.blogspot.com/

Anonym sa...

det är bra men kan det inte vara spel osm man kan vinna påäng på**?

Anonym sa...

Hej, jag har skickat 15 mejl till er via formuläret via er hemsia eller direkt - men får aldrig något svar...börjar bli lite frustrerad, kan du kontakta mig?

Anonym sa...

mejl-adress: kl4688@gmail.com

Unknown sa...

mera gratiskampanjer ? det är faktisktr gratisgodis , inte 'betalaföratthyrafilmerosv ' ?

Unknown sa...

Kan inte ni sätta kampanjer med drickor också??

Catherine sa...

Wow.. :O

Lenaaa sa...

tooomas haha du är så sköön
jag brukar alltid bli arg om jag inte fått mitt godis på nåra dagar men nu förstår jag ju att du har mkt att göra haha å du jag tycker okså att dt är bra me lite molnigt jag jobbar på ett somarium å butik å då sitter jag inne undre dagarna å då vill jag inte att andra ska njuta av soolen ju haha ;D

daniel w sa...

daniel_wallgren@hotmail.comHallå bli medlemmar på
http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=25180 man får gratis biobiljetter