onsdag 9 maj 2007

En blogg till Gratisgodis.se

Hallå!

Andreas heter jag och jobbar som utvecklare på Gratisgodis.se.
Jag tycker att det är dags för oss på Gratisgodis att starta en blogg där ni medlemmar och besökare kan få lite insikt i hur arbetet bakom sajten fungerar, när vi lägger upp nya kampanjer och kanske få svar på funderingar.

Bloggen kommer fungera som en informationspunkt till er besökare.

Kommer fylla på med lite inlägg med tiden, bland annat ska jag visa hur en "dag på jobbet" är för oss på Gratisgodis.se!

Håll utkik!

/ Andreas

4 kommentarer:

Julia <'3 sa...

Hejsan! Vad roligt att ni/du på gratisgodis.se har gjort en blogg, så vi får veta hur ni har det på erat "jobb". Hoppas att det blir lättare för alla på gratisgodis.se att fråga frågor och allt annat nu när ni/du har en blogg.. (:
hejdå, ha det BÄST!


Kramizar Patricia

danijasm sa...

Det är verkligen en bra sajt. Och det är jätte kul att ni/du har en blogg så vi medlemmar får mer att göra än att bara samla godis! Ha det bra!

Elin sa...

Det här borde alla ha ! Men ja är ny så ja försöker förstå vad man ska göra här :D.
ha det bra!

... sa...

Hej!

Jag har försökt kontakta er ett antal ggr ang en vinst sen förrförra julen som jag ej fått. Jag får dock inget svar från er.
Hur ska jag göra för att få min vinst?