torsdag 29 oktober 2009

SKRÄCK, BUS,MINNEN OCH DROPS

Torsdag, snart helg igen. Denna helg är ju lite speciell. Både Halloween och Alla Helgonahelg. Lite kluvet det där. Halloween handlar ju om skräck och bus och Allhelgonahelgen handlar om att minnas våra kära som lämnat oss. Mörker och ljus, stillhet och fest...

På GratisGodis blir det nog både lördagsgodis och lite bus på lördag. Logga in och kolla!
Tyvärr har Milk Dropsen tagit slut. Kommer in hos grossisten om några veckor. Men vi har en bra ersättare som vi hoppas att ni gillar!

Ett tips: Om ni vill stödja Rosa Bandet, köp Ahlgrens rosa rattar.
Happy Halloween!

1 kommentar:

Jennie B sa...

Jag hade hittat 9 av 10 pumpor på er hemsida när den kraschade, eller rättare sagt jag hade precis hittat den 10:e men den hann aldrig öppnas ordentligt innan er hemsida lade av, jag hoppas nu att jag får min utlovade gåva ändå, då jag satt i flera timmar och letade efter alla tio.

Mvh Marisan

p.s. använder min flickväns googlekonto nu.