fredag 4 september 2009

Allt om nya Gratisgodis

Efter flera veckors hårt arbete lanserar vi äntligen en ny version av Gratisgodis! Här nedan kan du läsa om de största nyheterna. Läs även de uppdaterade villkoren: Klicka här

Registrerat godis inom ett dygn

Vi har utvecklat ett nytt system som medför att ditt godis ska registreras på ditt konto inom ett dygn om ditt deltagande i kampanjen är godkänt.

Min aktivitet
Du kan klicka dig in på "Mitt konto" - "Min aktivitet" och följa upp de kampanjer du har genomfört. Du ser enkelt om kampanjerna är godkända eller nekade av annonsörerna. Vi kan tyvärr inte påverka om ditt deltagande i en kampanj blivit nekat av annonsör.

Megasök
Längst upp till höger hittar du ett sökfält. Vi kallar det för Megasök eftersom du kan söka på det mesta när det gäller Gratisgodis. Det är enkelt att hitta sina vänner genom att söka på namn och stad. Du kan även söka på kampanjer eller godissorter. Vissa delar från hjälp-avdelningen hittar du också enkelt. Det enklaste och bästa sättet att söka är att endast söka på ett ord. (tex. "Vinn" eller "Fredrik") Hittar du flera alternativ så utökar du sökningen till fler ord. (Tex. "Vinn Playstation" eller "Fredrik Uppsala")

Ny design
Vi har bytt ut den gamla designen till en ny fräsh design som är enklare för oss att redigera och underhålla.

Snabbmeny
När du är inloggad hittar du en snabbmeny längst ned på sidan. Här ser du alltid hur mycket godis och poäng du har på ditt konto just nu. Hur många vänner du har värvat samt nya gästboksinlägg och flörtar. Även andra snabblänkar tex. klotterplanket och din profil.
Flörtar är en rolig funktion där du enkelt kan få uppmärksamhet av en medlem utan att behöva skriva till den.

I stort sett allt är uppdaterat, du kan själv logga in och prova alla nya funktioner. Vi önskar dig en trevlig dag och hoppas att du gillar den nya sidan.

Om du har några önskemål eller klagomål så är du välkommen att maila till gratisgodis@supportmail.se

4 kommentarer:

Jeanette S sa...

Hej!
Nya hemsidan är jättefin men jag undrar bara, kan man inte få godis genom att klicka på hemsidor längre? Eller var kommer man att hitta det?

Anonym sa...

Hej!

Efter ni "Fixade" Hemsidan så hände detta:

Varför hoppade mina Ordrar med 1000 i Kö?

Jag var cirka på 100,250 o 300och nu så är dom på 1000,1250 och 1500?

Kan ni förklara det så skulle jag vara hemskt tacksam!

Anonym sa...

Förlåt för ödslat eran tid,Allt har fixat sig!

Unknown sa...

hej!
Mitt gamla konto försvann när ni ändrade hemsidan jag vill gärna ha tillbaka mina 20 godisar.......